5 Tips about ماگ حرارتی You Can Use Today

Wiki Article

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

از شخصیت های کارتونی پسرانه گرفته تا آرم ها و نمادهای تیم های ورزشی، جذاب‌ترین ماگ حرارتی مردانه بشمار میروند.

این حقیقت علمی اساس تغییر رنگ بر اثر گرم شدن است. البته در مورد ماده ای مثل آهن چند هزار درجه تغییر حرارت لازم است تاماده دچار تغییر رنگ شود. اما موادی وجود دارند که در بازه ی دمایی کوچکتری نیز تغییر رنگ می دهند. دو نوع از مواد یعنی مواد بلور مایع (که در ال سی دی استفاده می شود) و نوعی رنگ آلی به نام لوکودای چنین خاصیتی دارند.

با سلام این محصول رو برای دوستانی که قصد هدیه دادن دارن پیشنهاد میکنم خصوصا با آپشن خوبی که ونوس مارکت داره می‌تونید تیک کادوش رو هنگام خرید بزنید و به شخص دیگه ای هدیه بدید

سلام .‌ بخ جهت اینکه عکس با طول و عرض لیوان منطبق در بیاد

لیوان بسیار باکیفیت بود ،کیفیت چاپ بسیار خوب بود، طراحی عکس و متن فراتر از تصور من بود ، بسته بندی بسیار زیبا ، ارسال سریع

جنس ماگ حرارتی معمولا از سرامیک و استیل میباشد که هنگام خرید باید دقت داشته باشید که جنس مورد نظر از استحکام کافی برخوردار باشد و دارای ترک یا قطر بسیار نازک نباشد.

لیوان درب دار استیل سبک، مقاوم و مناسب برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد بوده و به دلیل انتقال سریع گرما بدنه ماگ بشدت داغ می شود که معمولا آن را بصورت روکش دار و دوجداره طراحی می کنند و در شکل ها و سبک های مختلفی وجود دارد.

من برای کادو خریده بودم برای کسی بسیار عالی بود و مقرون به صرفه و همچنین یه چیزی هست که وقتی به طرف مقابل هدیه میدی دائما جلوی چشمش هست و باهاش سر و کار داره چون هر روز احتمالا باهاش نوشیدنی میل می‌کنه در کل خوبه مرسی از ونوس مارکت به خاطر چاپ تصویر دلخواهم

فکر کنم که ??????? ????? همین نکات خرید ماگ حرارتی کافی باشن و الان بتونین راحت یه ماگ جادویی از کادینر بخرین. البته یه سری چیزای دیگه توی خرید ماگ حرارتی سلیقه‌ای هستش.

اگه خیلی ماگ‌تون رو این‌ور و اون‌ور می‌برین، پس بهتره یه گزینه کوچک‌تر بگیرین تا راحت باشین.

ماگ حرارتی مردانه یا ماگ حرارتی پسرانه در طرح‌های مخصوص و مناسب برای شخصیت آنها تولید میشود.

سلام خیلی ممنون از وب سایت خوب تون سفارش من به دستم رسید همه چیز عالی بود

از این مواد علاوه بر اینکه در ساخت ماگ های حرارتی استفاده می شود در لباس هایی که در تماس با حرارت بدن تغییر رنگ می دهند و کاغذ های رسید پرداختی حساس به حرارت نیز استفاده می شود.

Report this wiki page